No master chef

Jag har kommit pa att det blir nog ingen master chef av mig
Har i huset blir det inte sa varierande kost, mest for att efter att ha jobbat ar vi lata och lagar bara latta grejer
Men nu ar jag sa less pa det
Jag vill inte ata mera lasagne eller kyckling med gronsaker och ris
Nu maste jag fixa fantasi, fast ingen av mina 3 kokbocker ar speciellt lovande
forutom den med massa massa soppor som jag fick av systra i julas
den gillar jag men man kan ju inte ata soppa konstant heller, aven fast det just nu ar min basta

Annars har jag fatt en hemtelefon antligen och den ar jag valdigt fortjust i inte for att den ar sa fin men det blir liksom mycket enklare att ha kontakt med familjen speciellt mormor, jag tycker det ska bli sa mysigt att kunna ringa lilla mormor oftare och prata

Nu ska jag iaf leta upp ett recept pa omelett, for det ska Alan tydligen laga nar han kommer hem fran jobbet
Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0