Lordag!

Idag ar det lordag, da skulle man kunna tro att det ar lugna bunkar hemma hos Westerblom-Reilly
Men nej!
Jag stadar tvattar och diskar, har kopt lite fina lampor till huset, lukta gott ljus och forsta sasongen av Criminal Minds
Min fina man ar pa fotbollbolls match, hans lag ska spela final och jag hittar inte dit sa blir inget sta brevid linjen och heja pa fina, jag far val stada istallet och skont att gora det nar han inte ar hemma
han stadar bara fel

Igar fick jag Harry Potter av fina, den nyaste ganska glad blir man da

Annars letar jag jobb, ar sa less pa jobbet och folket dar
Men det verkar lite knapert just nu
Nu blev tvatten klar ocksa, woopwoop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0