Its a new dawn its a new day and I´m feeling..

Ja vad känner jag?

Vet inte riktige, mest stress tror jag
Stress över jobb, lägenhet, pengar och julklappar
Jobb verkar inte klarna
Lägenhet måste vänta eftersom vi inte vill flytta in förrens i januari och ingen håller en lägenhet längre än 2 veckor
Pengar stressas det över eftersom jag inte har några, knappt
Eller knappt och knappt jag har inga alls
Julklappar är bara krångligt
Vet inte alls vad jag ska köpa till folk
Däremot är det massa fina grejer överallt som jag vill ha i min och Alans lägenhet

Men vet ni vad
Jag har det ganska bra ändå

Kommentarer
Postat av: mammagerti

Du är alldeles fantastisk mitt Hjärta <3 Älskar Dig massor;)) Nu ska jag ta en promenix och se om jag kan få lite energi till att läsa;)) Puss o Kram mitt Hjärta Snart ses vi!!

2010-11-28 @ 09:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0