I detta nu i det Röda Huset

Har jag en drogad storasyster som sover
En hund som tuggar ben
Och så mig, jag nyser ca var 5e min, dricker saft, eldar, tvättar och städar
Jag är effektiv idag
Handlat och promenerat hund har jag också gjort
Nu kände jag mig helt plötsligt fruktansvärt bra

Idag skulle vi ha haft syjunta i Röda Huset men i och med drogad syster blir det uppskjutet
Får hoppas hon är lite bättre imorgon då är det Harry Potter dag!
Varenda film ska kollas på och min bästis kommer hit
Blir nog till att börja tidigt
Har inhandladt chips och frukt till dagen
Ska nog göra lite jelly också, för det tycker jag om
Hoppas ingen annan tycker om det för då blir det mer till mig, ja tack!

Hoppas ni utanför min värld (Alltså utanför det Röda huset ) mår bra
Nu ska jag elda mera och läsa på lite om Barcelona minsann

 


Kommentarer
Postat av: tanja

gipsykusinen har ju vatten igen nu, därav lite dåligt med besök i det sista... hörde att du varit grym med marie alla fall, hundar o barn o övrig service, great =) hoppas det blir bra m resan t irland då, löser sig säkert med snacket, han kommer väl igång kanske när det närmar sig... weekend i barcelona?! GRYYYYMT, fan vad roligt!!! kramar o trevlig resa om vi inte hörs o ses =)

2010-01-26 @ 23:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0