Handsome Stripes

Funderar på att skaffa mig en ny blogg
En hemlig blogg
Som ingen läser
Så att man kan skriva av sig på riktigt
Utan att det blir frågor, vad menade du med det? varför skrev du så?hur mår du egentligen?

Jag mår inte speciellt bra, jag är ledsen, ensam och fruktansvärt nervös för att göra fel
Välja knasigt
Förstöra för mig själv, för gör jag det kommer familjen aldrig låta mig slippa undan
Dom/ni kommer tjata om hur fel jag gjorde i flera år.
Kanske inte så att jag hör, men bakom min rygg det vet jag.
Ni menar inget illa men det är så ni funkar och jag är väl medveten om det

Men jag klarar inte av ensamhet, kanske därför jag inte kan släppa Björklinge
Jag vill inte vara själv, jag vill inte ha tid, jag vill inte kunna tänka
Jag vill att det är hög volym, massa saker som händer och en jobbig hund
Jag behöver det just nu, för jag orkar inte mer
Jag är trött, jag är less och jag vill inte vara själv
Men samtidigt orkar jag inte prata, jag kan inte
Orden kommer inte ut

 

Om någon i min familj läser detta och bestämmer sig för att prata om det med mig, LÅT BLI


Kommentarer
Postat av: marie

Puss på finaste mostern i alla fall!

2010-01-14 @ 14:16:18
URL: http://mynameismarie.blogg.se/
Postat av: Carro, Björns gamla flamma.

Råkade hitta hit och tänkte bara säga att du ska vara glad att du blir äldre. Vara glad för att du fyller år. annars hade du ju legat i graven. Att du blir äldre betyder ju bara att du lever. En mycket vis kvinna sa det till mig en gång. Och du är alltid någon och något. Haha här kommer jag med värsta predikan som bara träffat dig typ 2 gånger. Har barta lite tråkigt i väntan på att min karl ska komma tillbaka från gymmet :P ha det gott!

2010-01-20 @ 19:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0