Hide and seek

Att gömma en dålig sida hos sig själv är så himla svårt
Även när man pratar olika språk
Jag är ju som jag sjuälv påpekar om och om igen
En riktigt rutten förlorare
Verkligen svinkass
Och idag har det varit kämpigt
Anja Pärsons fall.. Hur sitter man på Irland och gömmer all världens svordomar?
Jo man ler samtidigt som man svär med en mycket len stämma (på svenska såklart)
Frågar dom säger man att man bara pratade lite med sig själv
Sen sitter man fint och säger att det gjorde ju inget att hon åkte ut, hon klarade sig ju bra
Och det kommer ju alltid nya chanser.. Inombords låter det
FAN FAN FAN FAAAAAAAAN!!!!!

Sprinten då, hur klarar man det?
För den var ju totalt kass
Så.Jävla.Besviken!
Jo man proppar munnen full med choklad och inombords säger man
Helvetes.Jävla.Skit.
Så Jävla Dåligt

Utåt?
Trist, men det kommer fler chanser

Jag börjar bli riktigt bra på det här, av en enda anledning
Pappan.. Han älskar att retas med folk, jag tror på riktigt att han lever för det
Och det stör honom att han inte kan rubba mig
Men kommer han någonsin på vilken dålig förlorare jag är
Då kan jag hälsa hem
Då blir det skratta åt Johanna och misslyckade svenskar..
Men fan så jobbigt det är att hålla inne med sina svordomar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0