Förresten

Angående mitt förra inlägg

Jag mitt sportfreak har alltid velat gifta mig med någon som utöver sport konstant
Som ett yrke alltså (helst hockeyspelare)
Men i alla fall
Fatta om det hade hänt och den stackarn hade varit dålig en dag
Eller tänk om han kom till OS och förlorade
Skulle jag kunna vara den som backade upp och tröstade?
Nej för fan
Jag skulle svära som ett as
Sen skulle jag tycka synd om karln men först kommer jag och mina arga känslor
Åh stackars man
Måste genast skriva en mental-lapp om att aldrig låta mig själv gifta mig med någon utav det priffisionella idrottsslaget, aldrig!
Det skulle bli en katastrof

Kommentarer
Postat av: marie

Men hurra för Anja!! Jag har alltid och kommer alltid att vara en Anja fan.

Hon är så tuff! Inte cool, sånt skiter hon i, tuff och bara så bra!

Smsa hit ditt nr du har post!



STOR KRAM!!

2010-02-19 @ 15:58:20
URL: http://mynameismarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0