Boulevard of dreams

Hela dagen har det kommit och gått minnen
Saker jag tänker på då och då men inte reflekterar över
Idag var det mycket farmor och farfar
Sättet Farmor sa kompis på, hur hennes lägenhet luktade, hur hennes röst försökte dölja att hon var besviken eller ledsen över något men man märkte det ändå eller hennes kramar.. Säkert världens bästa

Farfar min fina farfar, jag minns inte hur han lät, hur han luktade knappt hur han såg ut, i alla fall inte utöver den där sista tiden i sängen på hemmet.. Min farfar som jag satt med förstoringsglas i öronen på
Jag önskar man kunde få lite lite mer tid bara en kram eller en farfar klapp på kinden
Det skulle vara mysigt

Fast just idag vill jag ha en pappa kram

Kommentarer
Postat av: pappa

Då får du en pappakram här! puss

2010-02-24 @ 22:07:59
Postat av: mammagerti

Får en av mig oxå;)) Puss Hjärtat

2010-02-25 @ 23:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0