Would you smoother me?

Är trött idag, kl 6 ringde dom från jobbet och snäll som jag är så åkte jag iväg och jobbade
Tack och lov var det kort dag men känns som jag ska spricka av trötthet

Ska bli så himla skönt att sitta hemma ikväll kolla på IDOL och äta fruksallad, mums
Kanske ska ajg tvinga Jesper att titta också, fast jag vet inte omjag orkar gå dit
Och han får inte komma hit för jag orkar inte städa

Det smids planer i mitt liv just nu
Konstiga planer, sånna ni inte trodde fanns och inte jag heller
Men dom är bra också, jag gillar mina planer
Men dom är top secret

Nu ska jag återgå till att rulla tummarnaoch mysa med mig själv
Jag lever just nu på thé, mums mums


Kommentarer
Postat av: Marie

Nu blev det sådär spännande igen!

Jag hoppas att du haft en bra kväll.

Stor kram!

2009-10-23 @ 23:32:52
URL: http://mynameismarie
Postat av: Elna

konstiga planer som vi inte trodde fanns?

Gaulet!

2009-10-25 @ 12:45:19
Postat av: mammagerti

Kanske tar du en roadtripp till mamma;)) Kramis Hjärtat

2009-10-25 @ 18:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0