Viva La Vida

Visste ni folket att Viva la Vida är den låt som spelas mest i mitt lilla krypin?
Visste ni också att det är inte Coldplays version jag lyssnar på, utan Darins
Pinsamt att erkänna? Ja ganska så rejält törs jag påstå
Men det kan inte hjälpas att han gör låten bra, även fast han är konstig

Idag har jag en sån där trevlig delad tur på jobbet, 5 timmar på morgonen och 5 till på kvällen
Inte min favorit törs jag påstå
Man är ju som där nästan jämt en sån här dag

Visst ni att min lilla lilla mormor fyller år idag? Det gör hon
Och min storebror också och jag kom ihåg att gratta båda
Jag borde få en liten medalj
Hemska är dock att pappas var den enda födelsedagen jag glömde i år
Det känns lite taskigt
Eller ju ljög jag, det kommer ju två till i november, inte helt säker på när dock

Lunch dags vill jag mena förresten
Vilken extremt sammanhängande blogg det blev idag
Trevligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0