If I had my own world..

Så skulle jag få pengar jämt, utan att jobba om jag nu inte kände för att jobba
Jag skulle dricka massa vin, för det tycker jag är mums
Jag skulle resa jorden runt
Jag skulle bli världens bästa på nånting otroligt ocoolt,kanske jitterbugg fast det är lite ballt
kanske jag skulle bli världsbäst på tumbrottning
Det är inte så häftigt men ändå så skulle jag vara världsbäst
Jag skulle inte flytta runt konstant, utan ha en fastpunkt

Nu ska i alla fall snart en av sakerna bli verklighet
Vin jag gillar mitt vin vill jag lova

Vi ses i dimman mina kärlekar


Kommentarer
Postat av: Marie

Jobbar... Möter dig i dimman en annan dag;)

Ha en bra kväll! Kram!

2009-10-30 @ 19:09:15
URL: http://mynameismarie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0