Wake me up when November ends..

Jag är less på november, jag är less på stress och jag är ganska less på mig själv
Och på mitt minne och alla tokigheter
Glömmer låsa cykeln, glömmer låsa dörren, försöker låsa upp cykeln med husnyckeln
Glömmer bort saker jag ska göra
Suger på teorin, så jag kommer aldrig får körkort
Så det är 17 900 kr rätt ner i avloppet
Det tycker jag känns roligast av allt

Att mina pengar som jag egentligen inte har
Bara med en liten knäpp med fingret är poff borta
Finns inte mer och är sämst på teori som sagt så man får ingenting för pengarna
Åh idag känns som en riktig jäkla skitdag
Nu ska jag dricka thé, dusha sen ner på trafikskolan och plugga lite eller ganska mycket
Sen ska jag hem till min bror, ska nog tvinga honom se någon töntig film så jag blir lite glad

Hoppas att ni läsare har en mycket bättre dag

 

Kärlek


Kommentarer
Postat av: Marie

Vi tycker om dig!!!!!

2009-11-24 @ 19:12:11
URL: http://mynameismarie
Postat av: Ylva

jag saknar alla mina syskon

känns himla mobbat att sitta här nere och inte ha Nån i familjen i närheten

inte okej tycker jag

saknar min familj

2009-11-24 @ 23:08:48
URL: http://anotheryou.blogg.se/
Postat av: pappa

Ylva, du får komma hem när du vill! Du är alltid välkommen!

2009-11-25 @ 10:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0