Tröttare än Trötter

Jag är så sjukt trött efter den här helgen
Och egentligen var den inte mer livlig än andra
Utgång i Kilkenny ifredags, helt galet med glas i skorna och massa blod när jag kom hem
Då var jag ganska upprörd, blod är inte bra
Lördag var iofs bara slapp
Barnvakta och kolla på fotboll, menpå dumma Irland kan man inte se Sveriges matcher
Så jag kollade på Irland - Bulgarien, jävla kass match faktiskt
Men på onsdag är det Irland - Italien, kan ju hoppas på att det blir mer spännande

Söndag då, då var det Dublin
9 timmar med Jon, gaulet
Men trevligt på alla sätt och vis
Åka buss hem kl23 så var inte i säng förrens 1, sjukt dumt på en söndag
Och så vaknade jag kl6 imorse och kunde inte somna om
Trist liksom

Nu har jag två månader kvar i landet här
Ärligt talat, det suger
Jag älskar Irland, på många sätt och vis vill jag inte alls åka hem
Precis som Oslo är det som hemma
Och precis som Oslo känns det som om jag måste lämna allt som har tagit en jävla tid att få till
Att det har varit bortkastat på något sätt
Nej fan, jagvill inte alls hem
Idag är liksom en sån dag då jag redan känner mig hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0