Paddy´s Day

Igår var det då St. Patricks day, dagarnas dag
Eller det skulle det vara iaf, jag tyckte inte det var så jävla läckert
Kom in till Dublin 10.30 stan var proppfull man kunde knappt röra sig
Jag var bakis, mådde skit hade inte ätit och det var visselpipor överallt och gröna hattar och boagrejer
Nej inte min grej, så jag och Elna gick mot strömmen av allt folk
Köpte filtar och picknick och bosatte oss i parken för ett par timmar
Sov i solen, kollade på folk och lite action fick vi också när ett gäng ungdomar hjulade fick den ena en spark i ansiktet och fick åka ambulans, ytterst spännande men ganska trist för honom

Nej tror vi gjorde lite fel som gick åt måndagen i Kilkenny, hade vi inte gjort det hademan kanske orkat paraden
Men igår gjorde det inte så mycket, parken är mysig
Och man kan alltid åka tillbaka om man skulle få för sig det..

Och förresten allihopa vet ni att min lillebror Eric är i Dublin tills på fredag morgon, alltså en timme bort men vi kan inte ses, sugigt! Eric; jag är lite sur för att du inte sa till i tid!!!

Kommentarer
Postat av: mammagerti

Hattar, visselpipor, gräsmatta och ambulans låter lite Uppsala och sista april över det hela:=)

Åsså bakis på det:/ Grattis Min älskade Tjohanna:)

Puss mamma

2009-03-18 @ 18:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0