Distans..Frånvaro, sånna grejer

Jag vet jag har varit borta
frånvarnade, inte här, upptagen kalla det vad ni vill
Jag har bara levt
Eller levt och levt jag har gjort annat än att sitta hemma och glo
Men idag har varit en hemma dag och det var jobbigt

Livet är ganska jobbigt och knepigt
Det finns väldigt mycket som jag vill göra men inte törs
Mycket jag vill säga men inte kan
Idag är en gråtdag
Jag saknar er där hemma, massa
Och jag saknar Richie, kanske mest av allt
Idag var som sagt en ganska jobbig och knepig dag
Just idag var jag svag

Kommentarer
Postat av: marie

älskar dig!

2009-03-03 @ 08:17:14
Postat av: mammagerti

Inte alls svag mitt Hjärta, det är starkt att våga och orka tänka framförallt att erkänna. Puss o Kram mamma

2009-03-03 @ 15:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0