Together Again

Nu är vi återförenade
Jag och Tant Lovisa
Min fina lilla cykel
Som när jag orkar flyger som vinden
Nu har hon mest stått still, stackarn
Men igår minsann då cyklade jag

Från Björn på Frösön hem till mamma vid travet
Det var så sjukt jobbigt
Jag ville bara lägga mig ner och sova halvvägs hit
Hemskt!
Nu måste jag fasen börja röra mig
Kanske cykla till bror i sommar
efter att jag har tränat till mig lite


Nu ska mamma baka scones, mums
Imorgon är första dagen på nya jobbet
Lite nervöst, men mest ska det bli kul att göra någonting
Är dock ledig midsommar, det vill jag inte..
Jag vill jobba och få 40 kr extra i timmen
Fast nu blir det kanske en resa upp till mamma i Boden istället
Mys mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0