The Friday Mys

Är hemma i Uppsala över helgen
Är ute på Sundbro och jobbar på SM
Står i cafeet och häckar, brer lite mackor och sånna trevliga grejer
Sen hem och vara barnvakt åt lillskiten
Allt har gått relativt smärtfritt

Massa massa gos har det blivit
Sen kunde hon inte somna i sängen
Så hon fick ligga på soffan och koppla av
Tog inte många minuter innan hon snarkade
Så nu ligger hon i sänger och sover sött
Och jag kan ägna mig åt
Harry Potter och Fenixordern

Snart kommer dessutom
Harry Potter och halvblodsprinsen
Ut på bio och jag fyller år på torsdag så jag borde kunna tvinga med mig någon stackars sate på bio
Förmodligen Jesbo

Fast han hatar sånna filmer

Men många andra kompisar har jag som inte

Måste tänka på detta


Kommentarer
Postat av: Marie

Johanna bäst! Men hur gick resten av natten...

Kram!

2009-06-13 @ 12:57:46
URL: http://mynameismarie
Postat av: mammagerti

Tur vi har dig Hjärtat:) Puss o Kram

2009-06-14 @ 00:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0