Sol sol strålande sol

Boden har fått solsting
Det är en massa massa stol och det är jättevarmt
Så himla skönt.

Idag har jag köpt mig ett par nya solglasögon, igen
Jag är expert på att tappa bort dom
Dom bara flyger ut genom fönstret eller nåt
Dessutom har jag köpt mig en ny mp3
den är fin
hade varit finare om jag fattade hur man får igång den
Jag har läst instruktionen och fattar ändå inte ett smack

Dessutom en stor sorg
Mina finaste bästa skor
Är borta
Stulna..
Jag är skitsur faktiskt..
Inte ens solen gör mig glad

Kommentarer
Postat av: Elna

Haha, ett par av dina solglasogon ligger har i min bokhylla!

Och what? vilka skor?

Sko-tjyvar ar inte min favorit!

2009-06-23 @ 11:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0