Ett år äldre, ett år klokare?

Tolvslaget till min 23 årsdag firades på Östersunds akuten
ensam i ett kallt rum
då jäklar var det kalas
Har blåmärke i armvecket efter blodprovet
Ont gjorde det också
I alla fall jag har inga fel
Det är bra

Födelsedagen var en sorglig historia
Jag sov och sov
Gickoch handlade till mamma
Sov lite till
Sen kom min bror med pizza
Han är ganska bra ibland den där broren

Jag har äntligen lyckats jobba in mig på jobbet
Jag är inte längre ny och ignorerad
Jag är en utav dom nu
Jobbar massa
Idag gick tiden hur fort som helst
Hann knappt komma dit innan det var dags att gå hem
Var sjukt mycket idag
Och det var kul
Förengångs skull så var det kul på jobbet
Lite fart och fläkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0