Bloooooood

Blöder massa massa näsblod
Eller inte massa men det kommer då och då och har hållit på sen igår
Jag tycker inte det är mysigt
Speciellt inte när man vaknar av det kl 3 på morgonen

Eller varför inte gårdagens party?
Hittade inte allergi medicinen och mitt rum var fullt av någonting jag inte tål
Så jag satt på sängen och väste och visslade lite med luftrören
Mysigt kan jag tycka

Nu sitter jag i soffan och är ganska yr
Vardagsrummet snurrar lite fint
Huvudet och nacken gör lite ont
Ganska öm i näsan också nu när jag kände efter

Nu ska jag gå och rösta..
Ska bara läsa på lite om partierna först..

Kommentarer
Postat av: Frugan

Jag bloder ocksa nasblod lite sadar nar min nasa vill.. knasigt! kanske vara nasor har en omedveten psychic connection och vill paminna oss om varandra?

2009-06-09 @ 09:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0