Golfboll

En sån har jag i halsen och inte ens på skämt
Utan på ritkigt
Min hals är så svullen så när jag gapar ser det ut som om att det är en golfboll där
Jag fryser/svettas om vartannat
Mår allmänt skit helt enkelt
Men måste ändå jobba, för gud förbjude att jag fick ledigt en dag när jag är sjuk
Så idag ska jag, min golfboll och käre vän febern dammsuga hela huset och dammtorka, vardagsrum och dessutom måste jag städa Daraghs rum från golv till tak för att han kommer hem från sjukan idag
Men eftersom att han är nyopererad så får jag inte gå in på hans rum efter att han kommit för det skulle ju vara jobbigt om han åker på samma grej..

Ska träffa mr.R ikväll men lär nog inte bli så, måste vila och gurgla salt vatten
Dricka varmt citron vatten med honung och så använda min Difflon spray
Jag ska bli frisk


--------------------------------------------------------
Till världens bästa Maria
Grattis på 23 årsdagen!!!!
Hoppas du får en toppendag
Önskar jag kunde vara i Oslo och fira med dig
Älskar och Saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack min älskade Johanna!

"Where'd you go, i miss you so .. "

Puss & Kärlek

2009-01-13 @ 19:47:25
URL: http://maaaria.blogg.se/
Postat av: mammagerti

Bra med saltvatten og citron:) Puss o Kram på Du

2009-01-14 @ 15:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0