Roadtrip

Det har varit roadtrip igen
Denna gången gick den till 4 olika countyn
Offalay, WestMeath, Roscommon och Longford
Hade varit kul att se mera av städerna men var såjävla kallt så man kunde knappt gå ut
Och landskapet var svintråkigt
Tacka vet jag kusten eller kanske bergen
Men platt är inte så himla intressant

Sen kommer man hem
Ungarna har ljugit ihop nån jävla historia så jag får sitta och försvara mig själv
i 20 minuter och på ett fint sätt kalla barnen lögnare på ett fint vis
Inte det roligaste sättet att spendera en söndag kväll..

Men sen blev det måndag morgon
Och utanför fönstret var det snö
Massa snö, då blir man glad!
Och nu ska jag gå och hämta ungarna vid bussen sen ska vi bygga snögubbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0