Fördelen

Med att vara nybliven singel är att jag kan äta hur mycket godis och skit som helst
Men ändå på något vis rättfärdiga mig själv det
Chokladglass är också bra
Men problemet i det hela
Det är annorlunda den här gången
Jag vill inte äta allt det här

Jag vill faktiskt bara ha tillbaka mr.R
Även fast det var jag som stod för beslutet att göra slut
Ytterst smart faktiskt

Imorgon ska jag och gosegris Emma 6år
Ha en hel dag för bara oss
Vi ska måla naglarna, ha ansiktsmask äta god lunch gå på promenad
Och så ska vi mysa
Ska bli nice

Nu ska jag kolla om man mår bättre av ett kilo choklad
Jag återkommer med svaret

Kommentarer
Postat av: Anonym

men kära syster! Hur blev det nu? Följde du hjärtat eller huvet?

Kraaam!

2009-02-16 @ 19:36:56
Postat av: Anonym

Ett kilo choklad blir man inte lyckligare av, bara illamående. Tyvärr har det hänt något med min mage så den protesterar numera redan vid 100 gram:/ Vi har olika bekymmer kan jag konstatera:) Ja, kärleken är svår hanterlig...

Kramis mamma

2009-02-16 @ 20:16:04
Postat av: Anonym

P.s. Låter som om Emma och du kommer att få en kanon dag D.s d.v.s mamma

2009-02-16 @ 20:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0