10 dagar nu folket!

Nu är det endast 10 små futtiga dagar kvar till Oslo
Det är ju ingenting nada
Dagarna kommer förhoppningsvis gå fort men vet fan inte för jag är ledig från jobbet efter imorgon
Är det hemskt att hoppas på att någon blir sjuk så att jag kan jobba?
Det gör jag i alla fall, fysingen

Den andra nedräkningen är nedlagd
Mr. C kommer inte
Inte ens lite
Han har en ny chef som nu bestämt att den förre chefens beslut om att ge honom ledigt var fel
Så nu sitter han där i Cork med flygbiljetter för 7500 kr och fina svenska pengar som han inte behöver
Han är mottligt road
Jag är mest less
Less på att det alltid skiter sig med den där karln
Världen vill inte att vi ska träffas

Men vet ni
Vi tar nya tag, det löser sig


Kommentarer
Postat av: Marie

Du är så himla bra! Stor kram!

2009-09-01 @ 12:52:13
URL: http://mynameismarie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0