Sverige!

Imorgon är det så dags
Sverige
Och pappa och övrig släkt men pappa är viktigast!
Dessutom mest viktigt, bättre än pappa
MAT!
Ordentlig mat, typ pizza, stuvade makaroner och falukorv, mums!

Sen på måndag ska jag tillbaka hit och så blir det massa resande
Får ha basen hos familjen så blir väl här ca 4 nätter i veckan
Sen ska här upplevas, fy faan va pank jag kommer vara
Men så får det väl vara då
Är ju därför jag stannar för att resa
Så det gäller att passa på när man ändå inte har något jobb

Nu ska jag packa färdigt

Kommentarer
Postat av: mammagerti

Du får ha en god tur hem:) Det var ju snällt att du får bo kvar:)

Välkommen till Sveriget som troligen kommer att bjuda på finväder i alla fall här i norr;D

Kram

2009-04-08 @ 22:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0