SCHWEDEN!

Dags igen, ikväll landar jag i Sverige
2 veckor ska jag vara hemma denna gång
Riktigt skönt faktiskt, hinna med saker och hinna med Östersund
Och mamma!
Min lilla mamma, nu har vi inte setts på minst ett år,det tycker jag är ganska dumt
Men det ärju en grej med det hela som inte gör mig superglad
Flyga helt själv
Det är inte min favorit

Med andra går det bra,men själv..
Nej tack!
Men sån är det, jag ska flyga själv
Får hoppas att jag kan sova på flyget i alla fall
Eller hitta någonting att roa mig med på något vis
Nu måste jag duscha och packa klart
Att jag aldrig lärmig packa i tid
Det är otroligt!

Kommentarer
Postat av: mammagerti

Jaaa, vad jag längtar efter att få se dig:D Ska bli så himla mysigt att få ha både Tjohanna o Yvla-Ellen här:=) Jag försöker röja lite här hemma på mina 33 kvadrat men flyttar mest runt prylarna:D Puss o Kram mina Hjärtor og Välkomna

mamsen

2009-04-29 @ 11:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0