Schweden Bejbi!

Ja jag har varit i Sverige minsann
Ätit stuvade makaroner,falukorv, godis och Pizza!
Nu är jag både mätt och glad
Var kulatt träffa familj och bästis Fredrik
Hann med Mikey och Lollo också, trevligt
Umgåtts med familjen
En tur till Sigtuna och klättra på båtar träd och ruiner med lillskiten
Storskiten var med så klart och hade målat ett så fint påskägg till mig

Frugan hade jag med mig också men hon bytte namn
Tant Elva, Elinise och din kompish
Ytterst tjusiga namn vart det


I alla fall jag orkar inte med långa utlägg
Det var lyckat, jag älskar er
Och jag är nöjd
Mycket nöjd



Kommentarer
Postat av: mammagerti

Vilken tur att ni har haft det bra:) Jag har i alla fall plockat fram Jansson efter mycket om och men:/

Kram Hjärtat

2009-04-14 @ 08:09:14
Postat av: Anonym

Det var gott att få krama om dig,

älskar dig oxå!

Kram!

2009-04-14 @ 23:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0