Hurtbulle!

Jag vet inte vad det är men allt fina väder gör att jag vill promenera
Överallt hela tiden
Konstant promenera
Gick ju en mil igår och nuska jag strax gå samma vända igen
Kanske jag kan bli av med ett kilo eller två snarast?
Det hade jag tyckt om
Men bara för det så går jag väl upp istället =)

Vet inte vad som hänt
Men det är massa sol på Irland
Och jag tror minsann att jag fått lite färg på näsan
Den är lite lite fräknig dessutom, (YES)
Jag älskar fräknar, undrar om man kan få det på annat vis för jag vill ha massor!

Snart en liten hemresa också
Förresten om någon av mina Östersunds kompisar läser så kommer jag upp
1a-4e maj, kalas den 2a (det är en lördag)
Bara så ni vet, fast om ingen av mina östersunds kompisar läser så vet ni andra det nu
Ni är också välkommna om ni känner för det

Kommentarer
Postat av: Maria

Sötnos. jag älskar dig också bästa johanna!

2009-04-21 @ 15:46:12
URL: http://maaaria.blogg.se/
Postat av: Sönnta

Första helgen i maj så är jag och skjuter skarpt på Livgardets övningsfält så jag kan tyvärr inte vara med och festa

2009-04-21 @ 21:14:51
URL: http://sunnta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0