Ännu en helg

Ännu en helg har gått förbi

Har spenderat den hemma hos Elna, eller i fredags var vi här och gick "trick or treat" med ungarna
Rätt kul upplevelse faktiskt
Sen åkte vi till Elna och tittade på skräckfilm

Lördag  hände inte mycket alls, vi glodde skräckfilm igen på kvällen och jag är nu rädd för
Japaner, speglar, vatten och allt som saker kan reflekteras i
Lite töntigt jag vet, men filmerna var lite läskiga
Vi såg Appartment 1303, The Mist och Mirrors..
Vi ska nog egentligen inte se skräckfilmer men det är kul att bli sådär äckligt rädd ibland

Idag blev det en liten utflykt med Elnas aupair barn Robyn och Louise till Dunmore Caves,
Det var mörkt, kallt, trångt och fullt av trappor..
Skitjobbigt och inte ett dugg intressant som jag hade tänkt mig

Veckan framför är ingenting att se fram emot, jobbjobb och kanske lite pub
Mr.R ska väl hinnas med också är det tänkt
Eller? Usch jag vet inte om jag vill längre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0