Kära familjen

Jag vet att ni läser min blogg allihopa dom flesta av er kommenterar bara inte
I alla fall
Nej det bliringen svensk jul för mig (varför kan inte djungeltelegrafen aka mormor sprida ryktet undrar jag)
Däremot så blir det svenskt nyår
Jag ska släpa med mig pojkvän till Sverige 29e dec - 2a jan
Så nu slipper ni fundera =)

När ni ändå är här,
Jag är lite sjuk bara så ni vet men annars mår jag bra
Det regnar inte varje dag, idag sken solen, tror jag
För jag är sjuk så jag sov mest


Jag önskarmig snö till nyår, så ordna det om ni kan
Och massa raketer och så lite skumpa på det

Nu ska jag sova,

Hejdå familjen
Kram!

Kommentarer
Postat av: marie syster

Längtar tills du kommer hem!!

Ska bli super att träffa dig och mrR!



Älskar dig massor!!!!

2008-11-21 @ 18:24:20
URL: http://mynameismarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Får ju inte träffa dig men älskar dig/ puss på du mamma

2008-11-21 @ 21:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0