Julklappar

Det finns en sak i världen (eller ganska många men just idag denna) som jag är så extremt kass på
Och det är julklappar, eller presenter överhuvudtaget
Jag har ingen fantasi, jag hatar det (mest för att jag shoppar men inte till mig själv)
Jag vill inte vara en sån men jag skulle gärna slippa jul och födelsedagar om jag slapp köpa presenter till folk som det mycket lätt slutar med att dom inte alls tycker om, sånt tycker jag är jobbigt..

Annars är det fredag och helg!
Om 4 timmar är jag klar för dagen och då jäklar ska det sminkas och fixas hår fort som fan
Sen ska jag ut och käka middag med mrR och sen en bio på det, skön fredag jo tack
Resten av helgen kommer tillbringas med Elna (ingen större nyhet jag vet)
Som vanligt med lite film och lite godis och sånna grejer
Men nästa vecka då jäklar ska jag och Elna bli nyttiga, eller nästan iaf...


Oh förresten jag glömde en familjemedlem på mig fina lista för 2 inlägg sen

Eric;
Min lillebror som jag har adopterat från min storasyster! Komplicerat, jo visst lite

Kommentarer
Postat av: Marie

Blev alldeles rörd. Längtar efter dig! Ska bli kanonkul när ni kommer! Kram!!!

2008-11-29 @ 00:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0