Jaha och sen då?

Ingenting funkar i min värld idag
Förutom alkoholen men den funkar dom flesta dagarna här på den gröna ön, så här ofta har ajg nog inte druckit sen jag bodde här sist, sen om det ärföratt jag har tråkigt eller pga kulturen tänker jag inte uttala mig om...
I kväll är det pubrunda i Newbridge med Doreen och Jay, kan bli kul..

Och imorgon är det dags för match igen, Hurra!
Just nu lever och andas jag fotboll, ser varenda match om spelas och oftas tittar jag på repriserna också har tex sett Tyskland - Polen 3 gånger och matchen slutar likadant varje gång, otippat =)

Jag har gjort två nya fantastiska musikaliska upptäckter
Elliot Minor och Scouting for girls
Jag blir så glad och pepp och jättekär varje gång jag lyssnar på dom..


--------------------------------------------
Alla går igenom en lågtid just nu, utom jag
Jag är happy happy happy
Förutom när jag tänker på han
Då blir jag nere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0