Das Weekend

Har haft en bra helg

Racet var trevligt igår satt på utkik med Fia och Andreas vilket innebar lite lervälling i vita ballerina skor och knalla runt och klättra i grus och slutade med en post på en cykelväg..
Men fina bilar fanns det gott om och Andreas bil är inte fy skam den heller en svart Evo, jag är lite kär
Jag kan nada om bilar men den här tycker jag om..

Dagen idag har varit lugn legat i sängen och degat sen ner på stan och äta glass med liten syster, trevlans
Karln har varit okontaktbar sen i torsdags eller jag tror det iaf för jag har inte pratat med honom sen dess men det kom jag inte på förrens idag =)

Har idag kommit fram till att jag är världens bästa flickvän för att han ska få en Broder Daniel skiva och en mix med Takidas bästa och dom måste han tycka om, annars blir jag inte glad =)


Nu är det snart avspark i finalen, spännande

Heja TYSKLAND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0