Luleå! =)

Så var man framme hos damen då
Efter att ha suttit på bussen i 7½ timmar upp till Arvidsjaur, inte det roligaste jag har gjort i mitt liv men sen kom man fram och så var Maria där så det tycks om =)
Blev en biltur hit till damens lägenhet
En tur på bolaget och snabbmatsstället sen hem korkade upp en flarra vin
Sen blev det att sitta och prata en hel massa¨
Kan inte komma över hur sjukt lika vi är, konstigt med folk som tänker likadant..

NU är iaf Maria på jobbet och jag ska underhålla mig själv i en stad jag inte känner till,
men det går fint jag ska hitta till Ica sen lär jag duscha och fixa lite smått och gott kanske diska också när jag ändå inte har något att göra, lurar på om man kanske ska vara så trevlig :)

Men nu iaf är det dags för morgonciggen..
Alla Lulebor; CLEO ikväll be there =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0