Vad gör man en måndag morgon?

Jo man sitter vid köksbordet, dricker lite äckligt te (För att nu använder jag inte socker längre)
Surar lite på en jobbig unge som är hemma sjuk
Kom hem kl 01.15 igår, eftersom Elnas trevliga värdpappa var ute och slirade
Det var kul fram till klockan 22.30, då var jag trött

Annars är jag nästan klar med julklappar
Huvvana mig vad jag hatar att köpa julklappar, jag har som ingen fantasi.
Men nu är det bara två kvar
mrR och storebror alltså två 24 åringar som jag inte har en aning om vad dom vill ha
Kommer bli intressant stress shopping nästa helg
Ingen som har förslag?

Kommentarer
Postat av: Marie

Kram syster!

Jag har klippt håret idag, och denna gång hände det lite också! Jättefint! ovant!

Snart ses vi!!

KRAAM!!

2008-12-15 @ 14:34:00
Postat av: mammagerti

Idè torkan är total:/ Men finns det inte någon god öl som du kan ta hem? IRNBRU!! En burk bara för att det är kul:)

2008-12-16 @ 22:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0