Saker som inte spelar någon roll

Det är vad jag kommer babbla om nu, saker som inte spelar någon roll

Eller nej, jag vet inte.. Vet inte ens vad jag ska skriva faktiskt
Imorgon skulle jag ha tattuerat mig (julklapp från mrR) men sen hittade jag en lila plattång så nu vet jag inte ritkigt längre
Måste som fundera lite på saken känner jag
mrR är förresten jättedum! Vi har nu bråkat sen igår om viktiga saker (inte jag som har överreagerat mamma)
Men det går inte så bra att bli sams, så vi får se hur det blir där
Återigen inget regn, ganska skönt
Ungarna har kort dag i skolan och dom ska ha kompisar över, samma ungar som igår
Och det kommer inte bli kul, jag har ingen energi till det just idag, det räckte med igår
Även fast Elna var här var det lite lätt kaotiskt..

Det ärfredag förresten och det betyder Friday mys med Elna
Lite film och lite gott och sovmorgon!

Kommentarer
Postat av: marie

Men vad är det som händer? Tråkigt med svacka i livet, men det går över!! Vad är det för tatuering på gång nu? hur många ska du ha?

Nästa vecka blir bättre! Klurar på att kolla lite biljetter till mig och K1 att hälsa på i vår. Får se hur det går. Kram på dig! Johanna bäst!

2008-12-05 @ 16:12:09
Postat av: mammagerti

Åhh, nej repris på igår:/ Hur det kan bli:/ Ännu en tatuering? Vad blir det för något? En lila plattång kanske, då har du ju båda grejerna på sätt och vis;) Smarta lösningar mamma kommer med ibland. Hoppas att det blir bättre redan i helgen eller ikväll:)

2008-12-05 @ 18:01:59
Postat av: mammagerti

Glömde Kramis på du:)

2008-12-05 @ 18:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0