Måndag Morgon

Här sitter jag en måndag morgon i regnet
Barnen är lediga från skolan men sovmorgon vet dom inte vad det är
Nej dom är uppe och studsar kl 07.00 på sin lediga dag!
Men på skoldagar är det ta mig tusan omöjligt att få upp dom!

Mys helg i alla fall med Elna,
viktigast av allt vi åt Tjofftjoff oh det var så himla gott
Sen färgade Elna mitt hår och det är skitsnyggt faktiskt
Jättesnyggt till och med
Träffade mrR bråkade och var jätteosams fast sen löste det hela sig efter många om och men
Vi gick på bio också, två timmar av mitt liv åt helskotta
Lakeview Terrace är en skitfilm
Och det var tydligen mitt fel, jag lyckas alltid välja dom där skittråkiga filmerna som gör att det känns som om att man sitter där i fem timmar istället för två men det gör inte så mycket, för jag gillar bio och mrR gillar popcorn

Nu ska vi göra något kreativt, paka pepparkakshus tror jag men vi har inte något florsocker hemma och det regnar för mycket för att gå ut med två ungar för att handla.. kanske vi kan göra det en annan dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0