Äta eller inte äta?

Just nu är det så här i vårat hus
Vi äter Kyckling och sen inget mer eller jo vi äter ju potatis och grönsaker
Men kyckling är det enda köttet som finns i detta hus, förutom fisk men fisk är äckligt
I en vecka har jag ätit Kyckling nu, jag är less!
MEN!
Efter helg får man köpa vanlig mat igen säger dom här hemma
Hoppas det för en vecka till med bara Kyckling och jag kommer nog till och med vara less på
Chicken Curry och Chicken Korma och det får inte hända! 

Idag får vi besök av Ciara och Eiomer igen, kaos igen
Hoppas på utgång ikväll så att jag kan ta en öl och slappna av
Pepparkaksbak står det i alla fall på schemat det känns lagom avancerat
Och det är nog spännande, hoppas jag

Nu ska ajg gå ut i äckel regnet och hämta barn, hoppas Daragh är gladare än i morse
För då var jag nog inte värd mer än en femöring, allt på grund av att han inte fick lägga sin skolväska i en vattenpöl
Livet är kul ibland!

Kommentarer
Postat av: mammagerti

Men varför all denna kyckling? Är de religösa på något vis?? Bra att du tycker livet är kul:) finns fler än Daragh som ogillat praktikanter och mammor för minrdre än så;D Puss på dig, du kommer att bli en kanon morsa när det blir dags för det;)

2008-12-12 @ 17:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0