2008 året i listform

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag körde på fel sida av vägen,

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte det..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Näe, inte vad jag vet

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov

5. Vilka länder besökte du?
Norge och Irland

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Egen lägenhet precis som förra året

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Jag tror inte att det är något datum det här året som utmärkt sig

8. Vad var din största framgång 2008?
Precis som förra året blev det rätt lugnt på framgångsfronten

9. Största misstaget?
Att jag har varit alldeles för godtrogen

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Illa mig gör jag nästan varje dag annars bara lite migrän och lite fökylningar, inget allvarligt

11. Bästa köpet?
Eh, jag har nog inte köpt något speciellt

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol, räkningar, ciggaretter och resor

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det har hänt många saker under året som gjort mig glad

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Simple Plan - When I´m Gone
Fall Out Boy - This Ain´t A Scene It´s An Arms Race
Katy Perry - I kissed a girl

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lagom glad men inte som förra året

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Suttit hemma och gjort ingenting

18. Blev du kär i år?
Ja

19. Favoritprogram på TV?
X-Factor

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nope

21. Bästa boken du läste i år?
John Grisham - Den oskyldigt dömde

22. Största musikaliska upptäckten?
Boyce Avenue

23. Något du önskade dig och fick?
Ja

24. Något du önskade dig men inte fick?
Ja

25. Årets bästa film?
Eh, jag tror inte jag har sett nån film som var något speciellt

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Drack te med Mirjam

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Pengar och en lägenhet

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Jeans, palestina sjal och huvtröja

29. Vad fick dig att må bra? 
Livet

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Inte en enda faktiskt

31. Vem saknade du?
Dom flesta

32. De bästa nya människorna du träffade?
Elna, Mirjam, Frauke, Lucie och Richie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0