18 dagar

Gud det är så irreterande, igår kväll när jag skulle sova så kom jag på värsta blogginlägget i mitt huvud
Men så tänkte jag att nä jag kommer ihåg det imorgon så jag behöver inte skriva upp det
Men nu har jag ingen aning om var det var, bara att jag tyckte det var helt galet smart, iofs är det mig vi pratar om så hurvida det var smart eller inte tåls säkert att diskuteras

Igår var det pepparkaksbak i huset jag och ungarna bakade så det stod härliga till
Till och med Cathal var med på ett hörn
Sen åt jag Djungelvrål, Niamh vägrade smaka och Cathal spottade ut, vilket är bra
För då blir det mer till mig.

Men Marie, nu gav jag ungarnas kakor till Niamh så hon kunde lägga undan dom
Och nu har hon och Cathal klämt i sig en hel rulle Ballerina så det är inte mitt fel om ungarna inte får kakor
Det är deras mamma och pappa som äter upp dom faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0