Nu Så

Artar det sig lite här,
Det värsta börjar lägga sig, jag gråter inte så himla mycket längre
Och jag har en ny kompis!
En svensk!
Så himla coolt och jag är superglad
Hon är himlans trevlig faktiskt och min familj här kommer bli lyckliga =)

Idag är det
1 vecka sen
2 dagar kvar
Och
Det är sol =)

Nu ska ungarna ut minsann, eller inte just nu för nu tittar vi på Pokemon och det är ju alldeles för viktigt
Men snart så, lekparken!
Måste hitta min bok annars lär det bli tråkigt

Och idag ska ajg inte låta mig luras upp på äckelgungan!


Kommentarer
Postat av: Maria

Norge-Irland spelar just nu gumma.

Ser du matchen?



Pyss

2008-08-20 @ 20:16:20
URL: http://maaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0