Funderingar

Vad är det för problem folk har med att vara ärliga?
Är det så svårt att säga som det är?

Så för att vara totalt ärlig tänker jag berätta några saker som är saker jag normalt inte säger till folk
1, jag är beroende av att ha bra hårdagar annars kan jag inte gå ut
2, jag kan inte gå till lokala ica utan smink
3, jag ÄLSKAR Ola Svensson även fast han är tvärtemot all musik jag annars lyssnar på och även fast han är lite töntig (sorgligt men sant) så ja det är töntvarning på mig..
4, detta är nog den svåraste av dom alla, jag tycker faktiskt om Britney Spears nya låt och hon är ungefär 100 gånger så pinsam som Ola återigen sorgligt men sant...
5, jag skulle kunna dumpa en kille om han har fula skor
6, jag kan dessutom dumpa honom om han skrattar fult
7, jag är inte alls så snäll som jag verkar
8, jag har världens sämsta bakfyllehumör
9, skulle helst ligga i soffan och se på fotboll och dricka öl men det går ju inte
10. nu ljög jag jag skulle hellre titta på hockey..

Så för att dra ihop det jag är ytlig som fan, lat som få och dessutom skäms jag över vad jag lyssnar på för musik.
Vad säger det om mig?
Ungefär allt läs det där och du vet vem jag är men ingen kommer någonsin känna hela mig, hemligheter kommer alltid att finns och tur är väl det, om en människa visste allt om en annan människa skulle det bara sluta med tårar och ingen skulle vara omtyckt för att INGEN är perfelt alla har något fel, jag menar till och med kungen bajsar bara en sån sak..

Men vad spelar det för roll?
Om 100 år komemr folk fortfarande ha samma problem, så är det har alltid varit och kommer alltid att vara
Och för att avsluta det hela jag vet att jag sa ingen är perfekt men om jag ska vara ärlig så är jag nog inte långt ifrån i alla fall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0