VVR

Som vanligt inte mycket att säga
Det snurrar en hel massa i skallen men allt är för personligt för den här sidan
Eller det är ju iofs det sidan är till för men man vet fan aldrig vem som läser och vill helst inte att fel personer ska veta vad jag går runnt och tänker på hela dagarna
Men inte är det mycket normalt som snurrar runt just nu
Funderar på om det kanske är så att jag börjar bli gammal sliten och trött, men ibland inte
Var igår hos Marielle skulle dricka ett glas vin det blev tillslut 2½ flaska plus ett par folköl
Jag vette fan vad som händer men just nu har jag totalt missat min gräns och jag gör grejer jag inte gör annars och jag mår fan inte bra det..
Varför kan jag inte få ut alla dumma tankar ur skallen?
Varför är jag alltid så jävla negativ?
Och varför är det så jävla svårt att tycka om mig? Både för mig själv och andra
Och vad fan hände med hon jag brukade vara som mådde så jävla bra
Jag tror jag har tappat henne på vägen nånstans men jag kan inte komma på vars..

Idag så fattas Lollo mig jag behöver ligga på hennes hallgolv och slåss eller somna i soffan och vakna av att katterna biter mig i tårna eller så behöver jag bara sitta hos Mamma i kiosken och lösa korsord och inte säga ett smack, kort sagt vad jag behöver just nu är att dra ut på landet till dom som accepterar mig även när jag inte vill göra annat än att lägga mig ner på marken och slå knytnävarna i gruset och skrika högt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0