Har hander det grejer

Inga prickar pa datorn idag for min har inga batterier och Alans var helt ledig sa att jag tog chansen kan man saga.

Har hander det ialla fall ingenting sa tankta jag kunde passa pa att slanga upp ett inlagg det var ju ett tag sen..

Jag ar numera sambo med min Allan-Brallan, det ar ganska sa kul
Han ar lite konstig men det kommer man over, for att ibland far man blommor och ett rent kok da gloms det ganska snabbt att han glommer laga mat eller blir full mitt pa dagen istallet for att stada
Jag jobbar pa ett astrakigt jobb som ger asdaligt betalat sa det ar inte min favorit
Fast har man tur sa kanske man far ett nytt?!

Snart flyttar min Elna hit, det tycker jag ska bli ganska mysigt aven fast jag inte ar en partypingla langre sa tror jag det kommer bli kalajs att ha min fina fru runt knuten

Nu ska vi tydligen se film, huvudrollerna har Jennifer Lopez och George Clooney kanns inte sa lovande


Sa har ser min sota lilla sambo ut, jag ar ganska nojd...


Kommentarer
Postat av: Elna

Åh nu har jag en alive and living blogg-kompis! woop woop!

Ganska najs att jag ska flytta till Cork ja, det är mindre än 6 veckor kvar tills jag landar nu, hur galet är inte det?

Och förresten, det gör inget att du inte är nån partypingla längre, för det har jag aldrig varit, remember? :)

2011-04-03 @ 23:00:04
URL: http://hupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0