Bah!

Ah jag tycker det ar sa himla trakigt att vara sjuk
Igar var det inte sa farligt men idag nar det ar finvader da ar det inte lika kul att ligga utslagen
och ma illa
Lite migran, lite feber, lite illa maende och stralande solsken
Kalas idag

Fast ikvall ska vi ha kalas, jag och min fina sambo
Vi ska ligga i soffan, titta pa film och ha fredagsmys for hela slanten
Och imorgon om det ar fin vader ska vi aka till stranden och jag ska lasa, ta det lugnt och ata massa jordgubbar
for att just nu ar det min basta

Kommentarer
Postat av: mammagerti

Ja och visst hade ni det bra;)) Puss och Kram Hjærtat snart ær det dags før lilla Bobban...IIiiii jag blir helt galen avlængtan till mina små Troll snart får har jag två nya;))

2012-04-23 @ 00:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0