Gud hatar Cork

Det tror jag

Ingenting funkar för mig här i Cork
Kanske är mig Gud hatar då
Det hade ju varit lite halvtrist kan jag tycka..

Inget jobb verkar det som att man kommer få
Lägenheten vi skulle kolla på kl 20 gick till någon annan kl 18.30.
Vilket gör mig supertjurig
Mest för att jag hade gjort mig i ordning för innan lägenhetesspaningen skulle jag och Alan ner på stan
Ta en kaffe och umgås
Men näe, ska vi inte kolla på lägenhet så måste Alan tydligen gå på sin dumma träning ändå
Fast det säger han inte på en gång utan han väntar tills jag är helt klar men kläder, smink och hår
Så nu sitter jag här redo för en kväll på stan och sällskapet svek
Och alla kompisar har planer med sina pojkvänner ikväll
Kul..

Blir jag och tvn då, kanske den uppskattar att man klätt upp sig och fixat håret
Man kan ju alltid hoppas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0