Little Lion Man

Vet ni, idag är det onsdag
Då är det nästan fredag och på fredag kommer Elna
Helt sant min ex-fru är på Irland just i detta nu och på fredag ska jag hämta upp henne i stan
För då är hon här i Cork!
Men jösses vad långsamt det går fram tills dess
Bara väntar och väntar och tiden står nästan stilla
Jag blir tokig! Vill att tiden bara ska springa iväg idag och imorgon

Annars så är det bra här
Finvädret har kommit (regn) men varmt är det i alla fall
Och just nu kom jag ihåg en grej
Tack storasyster och mina fina groda för brevet jag blev jätteglad!
Efter att Elna varit här ska jag sätta mig ned och skriva brev till er
Sen kan vi bli brevisar för det tycker jag är kul så ni har inget val

Hade nånting jag tänkte berätta men har helt glömt vad det var
Men till Ikea ska jag förresten, och köpa lite gott till min födelsedag
Det tycker jag ska bli skoj
Jag ska bara sluta vara så förvirrad och förstå mig på alla jäkla helgdagar här
För som det är nu fattar jag inte när Jonathan är hemma och inte och då vet jag ju inte när jag kan åka dit
Men det löser sig, i värsta fall får jag ta en dagstur bara för jag vill till Ikea
Mest för att jag är så sjukt sugen på köttbullar, helt sjukt är det
Och kanske kanske dom har havregryn.. Då blir jag så glad så jag kommer nog gråta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0