These are the thoughts from a broken heart

Jag sitter fast i en helt galen relation
Jag vet vad jag borde göra och jag har gjort det, slut
Men ändå kan jag inte dra mig därifrån
Det finns så mycket i den här mannen jag inte klarar mig utan
Jag kan inte fungera normalt utan honom
Hela jag blir in och ut, upp och ner, helt fel
Men med honom är det, dramatiskt, jobbigt, krävande och det gör så jävla ont ibland
Hur kan man ta sig ut?
Hur klarar man av det?
Jag har idag sett honom bli inlåst på en mental avdelning på sjukhuset
Förstår ni hur det känns?
Att se honom bryta ihop, bli liten och jag kan inte hjälpa honom
Det gör mer ont än någonting annat just nu

Att se honom bli inlåst med människor som är galna
Han är inte galen, jag vet att ni tror det på grund av allt jag säger
Och jag menar inte på att allt står rätt till
Men han är inte galen
Han ska inte vara inlåst där

Och ni säger att jag ska lämna honom nu
Jag kan inte
Det finns inte i min värld att inte vara där och stötta honom
Hur kan jag lämna en människa som behöver mitt stöd?
Hur ska jag kunna ge mig själv rätt att lämna honom nu?
Jag skulle aldrig kunna leva med det

Så ni kommer bli besvikna där hemma
Men jag känner mig större än er
För jag lämnar honom inte nu
Vad ni än säger
Det är på mitt samvete inte ert

Kommentarer
Postat av: Liten Y

men huvvaligen så det ligger till... Älskar dig systra mi, jag är stolt över allt du åstadkommer!

Jag älskar dig och vill bara krama om dig nu, men får väl göra det i huvudet istället :)

<3 saknar dig

2010-03-31 @ 13:04:32
Postat av: Elna

vet du vad?

Och det är ingen annan än du som kan förstå hur du känner för C, och därför kan ingen annan säga hur du ska göra heller.

Du är så himla bra, precis som du är! puzz

2010-04-05 @ 13:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0