Sick, not sick?

Jag kan inte bestämma mig för om jag är sjuk eller trött idag
Hur som have har jag riktigt ont i huvudet och det är inte kul
Barnen har påsklov så dom är hemma hela dagarna from idag och 2 veckor framåt
I veckan skulle jag varit ledig på fredag men icke!
Däremot ledig måndag för att det är påsk så jag åker upp till Kildare
Mys mys

Familjen här har bett mig stanna längre
Jag känner mig lite kluven
Jag kan inte jobba som au-pair hela livet
Men jag vet inte om jag vill flytta hem heller
Vet inte vars jag vill bo eller vad jag vill göra

Kommentarer
Postat av: marie

längtar lite extra efter dig idag. Kram!

2010-03-30 @ 23:05:56
URL: http://mynameismarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0