Raggsockar!!

Undrar om man kan få mormor att skicka ett par raggsockar
Mina är lite trasiga
Fast nu börjar det iofs bli sommar man kanske inte behöver dom då
Men det är ju mysigt
What to do?
Jag har blivit en tönt förresten
Jag vill sova redan nu men klockan är ju bara barnet

Har kommit på att jag tydligen är väldigt svartsjuk
Det har jag inte reflekterat över tidigare
Men när halvnakna tjejer smyger upp bakifrån och stoppar is i min pojkväns skjorta
Då blir jag inte glad
Inte glad alls
Och han envisas med att dansa runt och sjunga "Ice Ice Baby!
Mycket mycket irreterande
Och jag blir så sur och svartsjuk
Så nu vet ni det

Här är han förresten

Kommentarer
Postat av: mammagerti

Inget kul att vara sotis.. Kramis

2010-03-04 @ 00:02:00
Postat av: mammagerti

Glömde... mormor stickar nog mer än gärna o det är bus skönt med sockor;)) Puss

2010-03-04 @ 00:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0